Освітні вимірювання |
In English |
Програма конференції
30 вересня
10:00 - 12:00 – Реєстрація
12:00 - 14:00 – Відкриття конференції. Пленарне засідання
14:00 - 14:45 – Кава-пауза
14:45– 18:00 – Пленарне засідання
19:00 – 21:00 – Прийняття з нагоди відкриття конференції (Ресторан «Горець»,
вул. Сергія Варламова, 32)
1 жовтня
10:00 - 12:30 – Пленарне засідання
12:30 - 13:30 – Обід
13:30 - 15:30 – Робота секцій (5 секцій)
15:30 - 16:00 – Кава-пауза
16:00 - 18:00 – Робота секцій (5 секцій)
2жовтня
10:00 - 11:30 – Майстер-клас
11:30 - 12:00 – Кава-пауза
12:00 - 14:00 – Пленарне засідання. Закриття конференції.
30 вересня, середа
Відкриття конференції. Пленарне засідання
12:00 – 14:00
Головуючий – Ярема Бачинський, Альянс USETI, Директор
Привітання
Ігор Коваль, Ректор Одеського національного університету ім. І.І.Мечникова
Соломія Бобровська, Радник Голови Одеської обласної державної адміністрації
Майка Глоберсон, Спеціаліст програм розвитку місії USAIDв Україні
Анатолій Анісімов, Директор Одеського регіонального центру оцінювання якості освіти
Вступні доповіді
Олег Шаров, Директор департаменту вищої освіти Міністрства освіти і науки України
Олександр Співаковський, Народний депутат України, перший заступник голови Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України
Пленарне засідання
14:45 – 18:00
Головуючий – Анатолій Анісімов, Одеський РЦОЯО, Директор
Програмні доповіді
Алгірдас Забульоніс, Міжнародний консультант Альянсу USETI, Литва,
Єдина система вступу до ВНЗ: філософія і принципи
Євген Сокол, Леонід Товажнянський, Леонід Любчик, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
Методика обчислення вагових коефіцієнтів при формуванні комплексного показника якості підготовки абітурієнтів за результатами ЗНО
Олександр Ляшенко, д. п. н., професор, академік-секретар відділення загальної середньої освіти НАПН України
Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему
Марк Зелман, Міжнародний консультант Альянсу USETI, США
Валідність і справедливість в освітніх вимірюваннях: теорія і практика
Обговорення
1 жовтня, четвер
Пленарне засідання
10:00 – 12:30
Головуючий – Олександр Ляшенко, НАПН України
Сергій Раков, к.п.н., головний редактор журналу "Вісник. Тестування і моніторинг в освіті" Моніторингові дослідження якості загальної освіти на основі результатів ЗНО
Володимир Ковтунець, експерт Альянсу USETI
Незалежні оцінювання і моніторинг якості освіти як засоби забезпечення якості освіти. Правове регулювання в освітньому законодавстві
Іване Міндадзе, консультант Альянсу USETI (Грузія)
Комп’ютерне адаптивне тестування в Грузії
Володимир Бахрушин, д. ф.-м. н., професор, Класичний приватний університет м. Запоріжжя Імітаційне моделювання, як інструмент вдосконалення ЗНО
Тетяна Лісова, к. ф.-м. н., доцент, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Про створення Української асоціації дослідників у галузі освіти
Обговорення
Засідання секцій
13:30 - 18:00
Секція 1. Моніторинг якості освіти: світовий досвід і український контекст
Керівник: Ковтунець Володимир Віталійович, кандидат фізико-математичних наук, доцент
Войтович Ігор Станіславович (Рівне, Україна)
Удосконалення моніторингу результатів освітньої діяльності ВНЗ
Дичко Аліна Олегівна (Київ, Україна)
Проблеми вдосконалення професійного навчання
Ізбаш Світлана Сергіївна, Воровка Маргарита Іванівна (Мелітополь, Україна)
З досвіду розробки засобів діагностики якості вищої освіти магістра за спеціальністю "Педагогіка вищої школи"
Литвиновський Євген Юрійович, Талан Ігор Станіславович(Київ, Україна)
Теорія і практика моніторингових досліджень якості освітньої діяльності навчально-методичних центрів сфери цивільного захисту
Локшина Олена Ігорівна (Київ, Україна)
До питання про використання результатів ЗНО у зарубіжжі
Мураховський Валерій Генріхович, Трішин Федір Анатолійович (Одеса, Україна)
Система внутрішнього забезпечення якості освіти в Одеській національній академії харчових технологій та її інтеграція у європейський простір забезпечення якості освіти
Науменко Світлана Олександрівна (Київ, Україна)
Місце, роль і значення анкетування у порівняльних дослідженнях якості загальної середньої освіти
Сергієнко Володимир Петрович (Київ, Україна), Войтович Оксана Петрівна (Рівне, Україна) Організація моніторингу навчальних досягнень майбутніх екологів при вивченні технічних дисциплін
Стецюк Юрій Вікторович (Сєвєродонецьк, Україна)
Оцінювання якості навчальних досягнень учнів за моніторинговими дослідженнями в Луганській області
Стрижак Олександр Євгенійович (Київ, Україна)
Трансдисциплінарність як методологічна основа моніторингу якості освіти
Секція 2. Система ЗНО: поточний стан і напрями вдосконалення
Керівник:Ломакович Світлана Володимирівна, доктор філологічних наук, професор
Анісімов Анатолій Юрійович, Ремез Наталія Дмитрівна (Одеса, Україна)
Сучасні технології адміністрування ЗНО в РЦОЯО
Вакуленко Тетяна Сергіївна (Київ, Україна)
Встановлення критеріального порогу склав/не склав в тестах зовнішнього незалежного оцінювання: досвід та перспективи
Даньків Ярослава Ярославівна, Юрченко Алла Анатоліївна (Львів, Україна)
Нові засоби дистанційного навчання та відбору екзаменаторів для перевірки відкритої частини сертифікаційної роботи зовнішнього незалежного оцінювання (з досвіду роботи Львівського РЦОЯО)
Дворецька Лариса Павлівна (Київ, Україна)
Зовнішнє незалежне оцінювання з математики в Україні через призму світового досвіду
Колотій Лариса Павлівна (Київ, Україна)
Дворівневі тести як інструмент удосконалення системи відбору абітурієнтів із профільними знаннями
Лісова Тетяна Володимирівна (Ніжин, Україна)
Методи та засоби дослідження упередженого функціонування завдань тесту у різних групах
Ломакович Світлана Володимирівна (Харків, Україна)
Підвищення потенціалу тестів ЗНО у вимірюванні читацької компетенції
Мамчич Ірина Петрівна (Дніпропетровськ, Україна)
Власне висловлення: виклики теми, оцінювання, методики
Миляник Андрій Іванович (Львів, Україна)
Визначення порогового балу ЗНО: плюси і пропозиції. З досвіду роботи регіональних експертних груп
Мукомел Наталія Андріївна, Зіньковський Олександр Юрійович (Дніпропетровськ, Україна)
Проведення соціологічних досліджень як зовнішній чинник якості процедур ЗНО
Омельчук Сергій Аркадійович (Херсон, Україна)
Граматична структура умови тестових завдань з української мови у форматі ЗНО
Раков Сергій Анатолійович,Мазорчук Марія Сергіївна (Харків, Україна)
Вирівнювання балів ЗНО різних років та аналіз отриманих результатів перерахування у нову шкалу оцінювання
Терещенко Василь Миколайович (Харків, Україна)
Шляхи вдосконалення поглибленого тесту ЗНО з української мови та літератури
Секція 3. Перспективні напрями розвитку системи ЗНО
Керівник: Ковальчук Юрій Олексійович, кандидат фізико-математичних наук, доцент
Андруховський Андрій Борисович (Кам'янець-Подільський, Україна)
Використання хмарних веб-застосунків для організації комп’ютерного тестування
Бархаєв Юрій Павлович (Харків, Україна)
Поєднання освітніх вимірювань з навчанням як перспективний напрям розвитку системи ЗНО
Беззубова Олена Олександрівна (Київ, Україна)
Міжнародне оцінювання знань з німецької мови
Горбенко-Хвастунова Марина Михайлівна, Останкіна Ольга Веніамінівна (Дніпропетровськ, Україна)
Проведення державної підсумкової атестації к форматі ЗНО як підсумок завершення кожного з етапів навчання у середній школі
Джурило Аліна Петрівна (Київ, Україна)
Децентралізація освітнього простору як один із ключових механізмів забезпечення якості
Киричук Валерій Олександрович (Київ, Україна)
Технологія оцінювання ефективності і результативності навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів в online режимі
Ковальчук Юрій Олексійович (Ніжин, Україна)
На шляху до створення цілісних систем освітніх вимірювань: сучасна парадигма доказово-орієнтованого оцінювання
Ковбасенко Юрій Іванович(Київ, Україна)
Використання тестів поглибленого рівня в ЗНО з літератури: досвід і перспективи
Кожевникова Алла Власівна (Мелітополь,Україна)
Специфіка комп'ютеризованих адаптивних тестів для студентів вищих навчальних педагогічних закладів
Українська Ольга Олексіївна (Харків, Україна)
Забезпечення якості мовної освіти в європейському контексті
Секція 4. Аналітичні дослідження результатів ЗНО
Керівник: Бахрушин Володимир Євгенович, доктор фізико-математичних наук, професор
Авраменко Ольга Валентинівна, Лупан Ірина Володимирівна, Шевченко Наталія Григорівна (Кіровоград, Україна)
Проблема «третього сертифікату»
Бахрушин Володимир Євгенович (Запоріжжя, Україна)
Проблеми складності тестів ЗНО з математики та фізики
Ващук Олеся Петрівна (Одеса. Україна)
Виміри зовнішнього незалежного оцінювання: гарантія якості знань чи перешкода успіху
Жук Юрій Олексійович (Київ, Україна)
Зовнішнє незалежне оцінювання як соціальна програма
Жумик Лідія Володимирівна (Луцьк, Україна)
Оцінювання якості середньої освіти за результатами ЗНО
Засєкіна Тетяна Миколаївна (Київ, Україна)
Підготовка до ЗНО з фізики: погляд вчителя
Кабан Лариса Василівна (Київ, Україна)
Учитель і тестові технології: дослідження в масштабі регіону
Любчик Леонід Михайлович, Грінберг Галина Леонідівна (Харків, Україна)
Аналіз впливу структури тесту та характеристик вимірювання знань на якість відбору абітурієнтів за результатами ЗНО
Лісова Наталія Іванівна (Черкаси, України)
Зовнішнє незалежне оцінювання: здобутки, проблеми, розвиток
Работкіна Олена Володимирівна (Запоріжжя, Україна)
Способи реалізації навчальної функції іспиту ЗНО з фізики
Сокол Євген Іванович, Товажнянський Леонід Леонідович, Любчик Леонід Михайлович (Харків, Україна)
Методика обчислення вагових коефіцієнтів при формуванні комплексного показника якості підготовки абітурієнтів за результатами ЗНО
Стучинська Наталія Василівна (Київ, Україна)
ЗНО у контексті якості природничої освіти
Тригуб Ірина Анатоліївна, (с. Щасливе, Бориспільський район, Київська область, Україна)
Контекстне вивчення літератури як один із факторів результативності ЗНО
Шаламов Руслан Васильович,Морщавка Юрій Олександрович,Григорович Олексій Владиславович (Харківськ, Україна)
Тестування різних ставок: порівняльний аналіз завдань та їхніх характеристик
Секція 5. Підготовка і оцінювання кваліфікації освітян
Керівник: Сергієнко Володимир Петрович, доктор педагогічних наук, професор
Ачкан Віталій Валентинович (Бердянськ, Україна)
Деякі аспекти викладання дисципліни “Основи освітніх вимірювань” для студентів-математиків
Врублевська Олена Василівна (Львів, Україна)
Низька кваліфікація викладачів вищої школи в галузі освітніх вимірювань: ціна помилки
Дем’яненко Олена Олександрівна (Київ, Україна)
Програма семінару-тренінгу "Основи педагогічного оцінювання та правила адміністрування моніторингових досліджень" в умовах діяльності закладу ППО
Ковальчук Галина Олександрівна (Київ, Україна)
Адаптивний моніторинг у локальній системі забезпечення якості освіти
Козленко Олександр Григорович (Київ, Україна)
Статистичний лікнеп» для вчителя: що може дати вчителеві використання методів освітніх вимірювань
Кочерга Євгенія Володимирівна (Дніпропетровськ, Україна)
Ментальні карти як засіб оцінювання знань майбутніх педагогів
Лунячек Вадим Едуардович, Лунячек Наталя Олександрівна (Харків, Україна)
Вимірювання професійної компетентності керівників ЗНЗ
Макаренко Олена Леонідівна (Київ, Україна)
Формування професійної компетентності магістрантів освітніх вимірювань
Макодзей Людмила (Київ, Україна)
Підготовка фахівців із освітніх вимірювань як необхідна умова забезпечення якості в аграрних ВНЗ
Маслова Тетяна Борисівна (Київ, Україна)
Міжнародні екзамени з оцінки професійного розвитку викладачів англійської мови
Сергієнко Володимир Петрович, Кухар Людмила Олександрівна (Київ, Україна)
Перспективи розвитку магістратури з освітніх вимірювань
Тригуб Ілона Іванівна (Київ, Україна)
Освітометрія (освітні вимірювання): навчальна дисципліна з підготовки експертів у галузі освіти
Цуруль Ольга Анатоліївна (Київ, Україна)
Досвід використання тестових завдань у процесі методичної підготовки вчителя біології
Школьний Олександр Володимирович (Київ, Україна)
Про навчання вчителів математики створенню якісних тестових завдань у системі їх фахової підготовки та неперервної освіти
Яременко Юрій Вікторович, Яременко Людмила Іванівна, Кендюхова Антоніна Анатоліївна, Халецька Зоя Петрівна (Кіровоград, Україна)
Проблеми педагогічного тестування у контексті магістерських досліджень
2 жовтня, п’ятниця
10:00 – 11:30 Майстер клас «Онлайн тестування. Досвід використання www.testorium.net та перспективи розвитку системи»
12:00 – 14:00 Закриття конференції. Пленарне засідання
Головуючий: Володимир Ковтунець, експерт Альянсу USETI
Звіти керівників секцій.
Затвердження Резолюції конференції.
Заключне слово Заступника голови оргкомітету